БИНГО за ИДИОТИ

Стандарт

Будин Будаланов е един от поредните загубили в уникалната игра БИНГО ИДИОТИ.

Той Се прибра в Пордим при жинъ си Силвана само с монетка от 0.50 лв. в джеба.

Тя го посрещна „радушно“ чрез премерен удар с точилка в главата, в комбинация с три звучни псувни и думите:

–  Пордот, прат’их те с 25 лв. сутринта за баклава до Супера, а ти ми се връщаш по нощите без продукти. Пак си похарч’ил всичко за билетите на БИНГО ИДИОТИ и после си се натряск’ал на вересия при бай Мирчо, нали?

Будин разказва как се случи всичко:

–  Т’ва е най-големата сума, която съм пропилявал за билетите на БИНГО ИДИОТИ. Досега от февруари месец съм губил по 5 лв. всеки ден. Днес изгорех рекордно с 25 лв., понеже бай Мирчо кръчмаря ми ги пробута на примоция. Изтърках четри и спечелих един. После усетих, че нещо ше стане. И наистина, като изтърках и него, се показаха пет средни пръста с надпис „КОНГРАЧУЛЕЙШЪНС, мистер Череп тенк Ю“. И се натрясках от мъка.

Очаквам следващия път като загубя, жинътъ да ма претрепе с винкело докато спя.

В тоя скапан живот обаче ме крепи овчедушната мисъл, че ше спечеля 20 хиляди лева и ше купя нов Опел Аскона, а на жинътъ – ексурзия в Павел Баня и 5 кила баклава.

Да, в Бинго Идиоти няма такива печалби, но има такива идиоти!!!

П.П. Не вярвайте на разни там писарушки, че всичко отива при Черепа, той, завалията щедър, пуска по някоя трошица и на народа.

А, ко речи? Кажи баба тенкю! Ко, не!